Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сеймук А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Олійник Р. В. Вплив спадкових і середовищних факторів щодо прогностичної значимості особливостей розподілу жирового компоненту тіла в системі спортивного відбору [Електронний ресурс] / Р. В. Олійник, Н. Г. Чекмарьова, В. А. Хаджинов, А. О. Сеймук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__56
| 2. |
Сеймук А. О. Вивчення працездатності та стрес-факторів, які впливають на організм студентів [Електронний ресурс] / А. О. Сеймук, В. А. Хаджинов, Н. Г. Чекмарьова // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(3). - С. 251-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(3)__62
| 3. |
Чекмарьова Н. Г. Генетичні серологічні маркери схильності до розвитку психомоторних здібностей у чоловіків в контексті спортивної обдарованості [Електронний ресурс] / Н. Г. Чекмарьова, Р. В. Олійник, В. А. Хаджинов, А. О. Сеймук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(1). - С. 312-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(1)__71
| 4. |
Сеймук А. Порівняльний аналіз стану здоров'я студентів II та IV курсів у період навчання у ЗВО [Електронний ресурс] / А. Сеймук, О. Нестеренко, А. Нестеренко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2019. - № 5. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2019_5_8 Мета роботи - вивчення стану здоров'я студентів у період навчання у ЗВО. У досліджені взяли участь 141 студент економічного факультету (віком 18 - 23 років) технічного ЗВО. Через кожний рік навчання з 1 по 5 курс проводилося їх обстеження з використанням: методів вивчення проблеми управління; традиційних методів; комплексу педагогічних, психологічних, психофізіологічних, соціологічних і медичних методів; методів математичної статистики. Матеріали дослідження надали можливість виявити фактори, які негативно впливають на стан здоров'я студентів. Порівняльний аналіз отриманих результатів обстеження студентів II і IV курсів виявив погіршення стану здоров'я студентів на четвертому курсі. Встановлено, що скасування занять із фізичного виховання в студентів IV курсу, високий рівень нервово-емоційної напруженості у період сесії, значне зменшення їх рухової активності та виявлені інші стрес-фактори негативно впливають на стан здоров'я студентів, що потребує відновлення занять із фізичного виховання на старших курсах.
|
|
|